Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Jandarmanın bulduğu alzheimer hastası, 'Ayaklarım çamur' diye ekip aracına binmek istemedi

KONYA'da devriye görevini yapan jandarma ekiplerinin dağlık alanda tek başına gezerken bulduğu, alzheimer hastası ve kayıp olduğu anlaşılan Ziya Erdoğan, “Ayaklarım çamur, aracı batırırım" diye binmek istemedi. Jandarma ekipleri de “Olsun. Bu araba senin” diyerek, aracı bindirdikleri Erdoğan'ı, ailesine teslim etti.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA