Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kadın Güreş Milli Takımı'nın hedefi olimpiyatlara 6'da 6 kotayla gitmek

Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de 5-7 Nisan tarihleri arasında yapılacak kalifikasyon maçlarına katılacak Serbest Güreş Kadın Milli Takımı, 4 kota daha alarak 2024 Paris Olimpiyat Oyunları'nda 6'da 6 ile mücadele etmek istiyor.

EN SON VİDEOLAR

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  3. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  4. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  5. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  6. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  7. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  8. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  9. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  10. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu

© Copyright 2026

DHA