Kadın Güreş Milli Takımı'nın hedefi olimpiyatlara 6'da 6 kotayla gitmek
Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de 5-7 Nisan tarihleri arasında yapılacak kalifikasyon maçlarına katılacak Serbest Güreş Kadın Milli Takımı, 4 kota daha alarak 2024 Paris Olimpiyat Oyunları'nda 6'da 6 ile mücadele etmek istiyor.
EN SON VİDEOLAR
- Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu