Kadir İnanır yoğun bakımdan çıkarıldı
Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören Sanatçı Kadir İnanır, yoğun bakım ünitesinden çıkarılarak Nöroloji Servisine alındı. Sanatçının sağlık durumu hakkında bilgi veren Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Necdet Sağlam, "Bugün Kadir İnanır'ın yoğun bakım tedavi süreci tamamlandı. Bundan sonraki aşama servis tedavisi şeklinde devam edecek. Nöroloji servisinde tedavisi sürecek." dedi.
EN SON VİDEOLAR
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'