Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kafes hayvanları ölünce un kurdu ve bitkiden 'şifa tesisi' kurdu

Edirne'nin Havsa ilçesinde yaşayan Simay Gün (26), kafeste baktığı hayvanlarını yanlış antibiyotik ve kimyasal kullanımı nedeniyle kaybedince, doğal yollarla tedavi ve beslenmelerini sağlamak için tesis kurdu. Gün, "Kuluçka makinesinden çıkan civcivlerde ölümler yaşanınca doğal ürünlere yöneldim. Sonrasında bitkilerin hangi rahatsızlıklara iyi geldiğini araştırarak, 20 çeşit ürün geliştirdim. Daha sonra göz hastalıkları için 15 bitkiden elde ettiğim bir damla ürettim. Bunların yanında doğal bir yem olan un kurdu da yetiştirmeye başladım" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  3. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  4. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  5. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  6. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  7. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  8. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  9. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  10. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu

© Copyright 2026

DHA