Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kahramanmaraş'ta termik santralde ünite ünite onarım

Kahramanmaraş'ta bulunan Afşin-Elbistan Termik Santrali de depremle birlikte hasar gördü. Elektrik Üretim Anonim Şirketi Genel Müdür İzzet Alagöz çalışanların da depremzede olduğunu belirterek çalışanları konteyner ve lojmanlara yerleştirdikten sonra üretime devam edileceğini açıkladı. Alagöz, "Ünite ünite, parça parça onarmaya başladık. Arkadaşlarımızın tamamını buraya getirmeyi kilometre taşı olarak görüyoruz. Bunu sağladığımız taktirde çok kısa süre içerisinde santralimiz devreye alacağız. 3 hafta içerisinde tüm geçici konutlarımızı tamamlayıp personelimizi buraya getirmeyi hedefliyoruz" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  2. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  3. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  4. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  5. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  6. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  7. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  8. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  9. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  10. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi

© Copyright 2026

DHA