Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kalp krizi geçiren annesinden etkilenen Nisa, arkadaşıyla 'biyobozunur nanoparçacıklı stent' geliştirdi

Kayseri'de 12'nci sınıf öğrencisi Nisa İrem Kılıçkıran (17), 1 yıl önce kalp krizi geçiren annesinden etkilenip, sınıf arkadaşı Melike Naz Şahan ile ameliyat sonrasında kendiliğinden eriyebilen 'Biyobozunur nanoparçacıklı stent' geliştirdi. Projeleriyle TÜBİTAK bölge 1'incisi seçilen öğrenciler, mayısta finallerde yarışacak. Nisa İrem Kılıçkıran, "Stentimizi geliştirirken biyoyazıcılardan destek aldık. Bu şekilde de kişiye özel üretim sağlandı" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  4. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  5. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  6. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  7. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  8. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  9. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  10. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor

© Copyright 2026

DHA