Karaciğer nakli bekleyen Zeynep ve ailesi, bayramı buruk geçiriyor
Ağrı'dan Kayseri'ye 2008 yılında kızları Zeynep'in 'Glikojen Depo tip 3' hastalığı nedeniyle göç eden ve 17 yıldır nakil için uygun karaciğer bekleyen Taşdemir ailesi, bu bayramı da evlerinde buruk geçiriyor. Hastalığı nedeniyle karnı şiş olan ve yaşıtları gibi gelişemeyen Zeynep Taşdemir (17), "1 sene içinde nakil olmam gerekiyor. Olmazsam kötü olacak. Ölüme kadar yol açacağını söylediler. Karaciğerim anormal şekilde büyüyor ve şeker depoluyor" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
- Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü