Karın ağrısı şikayeti ile gittiği hastanede kanser olduğunu öğrendi, erken teşhisle sağlığına kavuştu
Konya'nın Beyşehir ilçesinde kabızlık ve karın ağrısı şikayetiyle hastaneye giden Hediye Şanal'ın (82), yapılan tetkikler sonucu kolon kanseri olduğu anlaşıldı. Erken teşhis ve geçirdiği ameliyat sayesinde sağlığına kavuşan Şanal, "Sabah erken saatlerde hastaneye geldim. 'Ölüyorum, beni kurtarın' dedim. Ameliyat oldum ve o günden bu yana hiç ağrı çekmedim" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı