Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Karın şişliği için hastaneye gitti, böbreğinden 23 santimetrelik kist çıkarıldı

Bitlis’in Adilcevaz ilçesinde yaşayan Vezir Erçetin'in (56), karnındaki şişlik nedeniyle gittiği hastanedeki tetkiklerinde sol böbreğinde 23 santimetre büyüklüğünde kist tespit edildi. Tatvan Devlet Hastanesi Üroloji Uzmanı Op. Dr. Ercan Bayrak tarafından gerçekleştirilen operasyonla kist çıkarıldı.

EN SON VİDEOLAR

  1. ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
  2. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  3. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  4. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  5. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  6. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  7. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  8. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  9. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  10. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü

© Copyright 2026

DHA