Kayak öğretmenleri, Uludağ’da yangın riskini artıran atık camlar ile çöpleri topladı
Bursa Uludağ’da yangın riskini artıran atık camlar, kayak öğretmenleri ve aileleri tarafından toplandı. ‘Doğada çöpünü değil izini bırak’ sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, 1’inci Oteller Bölgesi’ndeki kayak pistleri, 30 poşet, 2 konteyner dolusu çöp ve atıktan temizlendi.
EN SON VİDEOLAR
- ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
- Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı
- 5 metrekarelik iş yerinde tamircilik yapıyor
- Vanlı tiyatrocu, '30 günde 30 farklı tek kişilik oyun' ile rekora hazırlanıyor
- Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde 2 deprem
- Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz