Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kaymakamın muhtarlıkta fark ettiği Sibel, üniversiteyi birincilikle bitirdi

Ankara'nın Mamak ilçesinde maddi imkansızlıklar nedeniyle üniversiteye gidemeyen ve muhtarlıkta sekreter olarak çalışan Sibel Keçeli, dönemin kaymakamı Ziya Polat'ın ziyaretinde resim defterini inceleyerek yeteneğini keşfetmesinin ardından üniversiteye başladı. Kaymakam Polat'ın vakıf üzerinden sağladığı bursla Kırıkkale Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nü birincilikle bitiren Keçeli, şimdi yüksek lisans yapıyor.

EN SON VİDEOLAR

  1. Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
  2. Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
  3. İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
  4. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  5. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  6. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  7. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  8. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  9. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  10. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi

© Copyright 2026

DHA