Kazada yaralanıp, yürüme yetisini kaybetti; şifayı İzmir'de buldu
Çanakkale'de otomobiline bir taksinin çarpması sonucu yaralanan ve yürüme yetisini kaybeden Zekeriya Geçer (58) şifayı İzmir'de buldu. Başvurduğu İzmir Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde uygulanan hidroterapi (havuz tedavisi) ve görsel destekli yürüme programlarıyla sağlığına kavuşan Gezer, "Mücadele eden herkes sağlığına kavuşur" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
- Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
- Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
- Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
- ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
- Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu