Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kene ve kokarcaya karşı 36 bin keklik, 9 bin sülün doğaya salındı

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürü Kadir Çokçetin, kene ve kahverengi kokarca zararlısına karşı yürütülen biyolojik mücadele kapsamında; yılbaşından bu yana ürettikleri 36 bin 250 keklik ve 9 bin sülünü doğaya bıraktıklarını açıkladı.

EN SON VİDEOLAR

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  4. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  5. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  6. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  7. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  8. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  9. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  10. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor

© Copyright 2026

DHA