Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kış geldi, soba kullanımı arttı; karbonmonoksit ve karbondioksit insan sağlığına risk oluşturuyor

Havaların soğumasıyla birlikte artan soba kullanımı, hava kirliliğini de beraberinde getirdi. Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği’ne (TMMOB) bağlı Adana Çevre Mühendisleri Odası Başkanı Deniz Orhan, “Kömür kullanımından kaynaklanan karbonmonoksit, karbondioksit ve partikül maddeler kısa vadede ciddi sağlık sorunlarına yol açabileceği gibi, uzun vadede de kronik hastalıkların gelişmesine zemin hazırlamaktadır” dedi

EN SON VİDEOLAR

  1. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  2. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  3. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  4. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  5. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  6. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  7. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  8. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  9. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA