Kızıl geyik restoran önüne gelip yiyecek bekliyor
Manisa'da, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından doğaya salınan 14 kızıl geyikten 1'i her gün Spil Dağı'ndaki restoranın önüne gelip yiyecek verilene kadar bekliyor.
EN SON VİDEOLAR
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'