Kocaelispor Başkanı Engin Koyun'dan hakemlere tepki: Artık düdüklerinin asılması gerektiğini söylüyorum
Kocaelispor Başkanı Engin Koyun, Manisa FK maçının ardından karşılaşmanın hakemlerine ve alınan kararlara tepki göstererek, "Bu arkadaşlarımızın bugünden itibaren asla ve asla Kocaelispor maçlarımıza verilmemesini, daha da ileri gidiyorum, artık düdüklerinin asılması gerektiğini özellikle söylüyorum" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
- Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu