Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Lise öğrencileri geri dönüşüm malzemeleri ile araç üretti

SAMSUN Teknokent Lisesi 10’uncu sınıf öğrencisi Miraç Diril, 2 okul arkadaşıyla birlikte atık geri dönüşüm malzemelerini kullanarak 7,5 beygir gücünde otomobil üretti. Projeleriyle gurur duyduğunu belirten Diril, “Yaklaşık 3 aylık bir sürede yavaş yavaş aracı geliştirerek bitirdik. Aracımızda 7,5 beygirlik dizel bir çapa motoru var ve geliştirmeye devam ediyoruz” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  3. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  4. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  8. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
  9. Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
  10. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar

© Copyright 2026

DHA