Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Lisede bağımlılıkla mücadeleye karşı 'akran liderliği' projesi

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, son dönemde artış gösteren dijital bağımlılık ve olumsuz öğrenci davranışlarına karşı 'Güçlü İletişim Güvenli Gençlik' projesini başlattı. Proje kapsamında 10 farklı liseden 20 öğrenci Kızılcahamam'daki otelde 5 günlük eğitim kampına alındı. Öğrencilerin edindikleri bilgi ve deneyimleri, 'akran liderliği' yoluyla kendi okullarında yaygınlaştırmaları amaçlanıyor.

EN SON VİDEOLAR

  1. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  2. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  3. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  4. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  5. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  6. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  7. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  8. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  9. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi
  10. Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak

© Copyright 2026

DHA