Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Liselilerin kendi enerjisini üreten binalarla ilgili projesi TBMM'ye sunuldu

İzmir'de lise öğrencilerinden oluşan Sürdürülebilir Kalkınma Gençlik Liderleri Eğitim Programı (SÜGEP) üyeleri, güneş enerjisini kullanılabilir enerjiye çeviren sistemlere sahip, kendi enerjisini üreten binalarla ilgili proje hazırladı. Hem iklim krizi ile mücadele etmeyi hem de enerji masraflarını dengeleyebilmeyi amaçlayan genç çevrecilerin hazırladığı model, akıllı kentsel dönüşüm yasa teklifi olarak Türkiye Büyük Milet Meclisi (TBMM) Başkanlığı’na sunuldu. SÜGEP Akademi Başkanı Mehmet Umut Dilsiz, "Gençler birer dönüşüm öncüsü oldular. Sürdürülebilirlik alanında hamlelere kafa yoruyorlar, çözümler getiriyorlar ve başkalarını da harekete geçiriyorlar" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
  2. Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
  3. 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
  4. Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
  5. Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
  6. Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
  7. ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
  8. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA