Lösemiyi yenip, gemiyle Çin ve Güney Kore'yi gezdiler
Ankara'da lösemiyi yenen 3 çocuk, Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı'nın (LÖSEV) uluslararası bir kruvaziyer şirketi ile yürüttüğü proje kapsamında gemiyle Çin ve Güney Kore'yi gezdi. İlk kez yurt dışına çıkan çocuklar, 10 gün süren yolculukta yeni kültürler tanıyarak hastalık sürecinin izlerini sildi.
EN SON VİDEOLAR
- Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
- Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
- Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
- Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
- Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
- MSB'den 'Babalar Günü' klibi
- Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
- Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
- SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'a AK Partili gençlerden Babalar Günü sürprizi