Mahallede 7'şer katlı 3 atıl bina endişesi
Antalya'nın Kepez ilçesinde yıllardır atıl haldeki 7'şer katlı üç bina, mahalle sakinlerinde tedirginliğe yol açtı. Mahalle muhtarı Mehmet Sidal, Binalar madde bağımlıları tarafından gasbedildi. Evsiz ve ne olduğu belirsiz kişiler burada kalıyor. Mahallem adına tehdit edici bir durum, çocuklarımız için ayrı bir tehdit dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
- Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
- Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
- Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
- Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
- MSB'den 'Babalar Günü' klibi
- Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
- Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
- SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'a AK Partili gençlerden Babalar Günü sürprizi