Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Mahalleli, kaldırımdaki beton direklerin kaldırılıp enerji hattının yer altına alınmasını istedi

BATMAN’ın Cudi Mahallesi’nde vatandaşlar, kaldırımları işgal ettiği ve bazılarının evlere bitişik olduğu için tehlike oluşturduğunu iddia ettikleri beton elektrik direklerinin kaldırılıp, enerji hattının yer altına alınmasını istiyor. Mahallelinin yolu kullanmak zorunda olmaları nedeniyle trafik kazası endişesi yaşadıklarını belirten muhtarı Serdar Yelboğa, “Hem çocuklarımız hem yaşlılarımız hem engelliler bu kaldırımları kullanamıyor” dedi. Enerji şirketi ise beton bloklu direklerin ekonomik ömrünü tamamlamadığı gerekçesiyle, hattın yer altına alınmasının uygun görülmediğini açıkladı.

EN SON VİDEOLAR

  1. İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
  2. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  3. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  4. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  5. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  6. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  7. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  8. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
  9. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
  10. Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı

© Copyright 2026

DHA