Marmaris'te yanan alanlar yeniden yeşillendi
Muğla'nın dünyaca ünlü turistlik ilçesi Marmaris'te 3 yıl önce yaşanan orman yangınlarında zarar gören bölgeler, yürütülen doğal-suni gençleştirme, tohum ekimi ve fidan dikimi çalışmaları sayesinde yeniden yeşile bürünmeye başladı.
EN SON VİDEOLAR
- Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
- Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
- Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
- İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
- NKÜ'de akademisyen ve öğrenciler, sürdürülebilir ve ekolojik yapı malzemesi üretti
- Anaokulu öğrencilerinin çizdikleri kukla resimlerini gerçeğe dönüştürdüler
- Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
- Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
- Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
- Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk