Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Memişoğlu: Kovid-19'a yakalandığımda o kahramanlara şahitlik ettim

Hemşireler Haftası nedeniyle Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde gerçekleşen Hemşirelik Zirvesinde konuşan İstanbul İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, "Kovid-19 Türkiye'ye geldikten sonra ilk 1 ay içerisinde yakalanan birisi olarak hastaneleri dolaştığımda o kahramanlara bizzat şahitlik ettim. Evini, çocuğunu, annesini bırakarak misafirhanelerde kalan sağlık çalışanları bizim yüzümüzün akı oldu" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  2. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  3. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  4. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  5. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  6. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  7. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  8. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  9. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA