Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Memorial Göztepe Hastanesi hizmete açıldı

Memorial Sağlık Grubu, 150 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirdiği 13’üncü hastanesi Memorial Göztepe’yi hizmete açtı. İstanbul Anadolu yakasında konumlanan yeni hastane, 81 bin metrekare kapalı alanı ve ileri teknoloji altyapısıyla Türkiye’nin sağlık turizmine ve istihdamına katkı sağlayacak. Hastanenin açılışında konuşan Memorial Sağlık Grubu CEO’su Bora Uludüz, “Bugün bizim için çok özel bir gün. Hem heyecanlı, hem mutlu, hem de gururluyuz. Grubumuzun 13’üncü ve bugüne kadarki en büyük hastanesi olan Memorial Göztepe Hastanesi’ni hizmete açıyoruz. İstanbul’un kalbinde konumlanan bu hastanemiz, 81 bin metrekare kapalı alanı, 127 polikliniği, 19 ameliyathanesi ve 300’ün üzerinde yatak kapasitesiyle önemli bir referans noktası olacak” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA