Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Nesli tükenmekte olan bitkiler laboratuvarda yaşatılıyor

Kocaeli Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji Bölümü Bitki Doku Kültürü Laboratuvarı'nda nesli tükenmek üzere olan bitkiler, doku kültürü yöntemiyle topraksız olarak çoğaltılıp yeniden doğaya kazandırılıyor. Üniversitenin Biyoloji Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Arda Acemi, en büyük amaçlarının Kocaeli özelinde ülkenin biyoçeşitliliğine katkıda bulunmak olduğunu söyledi.

EN SON VİDEOLAR

  1. İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı
  2. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  3. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  4. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  5. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  6. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  7. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  8. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  9. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  10. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti

© Copyright 2026

DHA