Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Öğrenciler, doğayı korumak için sundukları çevre projeleriyle ödül kazandı

Milli Eğitim Bakanlığı, Doğal Hayatı Koruma Vakfı (WWF) Türkiye ve QNB Türkiye iş birliğiyle düzenlenen 3’üncü Doğa Öncüleri Ulusal Konferansı, İstanbul’da gerçekleştirildi. Türkiye’nin 10 farklı ilinden gelen öğrenciler, konferans kapsamında doğayı korumak için geliştirdikleri 13 çevre projesiyle sunumlarını gerçekleştirdi ve ödüllerin sahibi oldu.

EN SON VİDEOLAR

  1. Silivri'de servis minibüsü devrildi; 2 ölü, 10 yaralı
  2. Kenya'dan Türkiye'ye: Sizi yardımsever olarak biliyoruz
  3. 'Ne olursun dön Demir'
  4. AK Parti'nin 25'inci yıl şarkısı ilk kez dinletildi
  5. Diplomalarını, eğittikleri atların üzerinde aldılar
  6. Gözleme pişirip satarak 5 çocuğunu büyüttü
  7. 100'üncü Gazi Koşusu Tay TV ekranlarında
  8. 71 yaşında, ikinci üniversiteyi sevinç gözyaşlarıyla bitirdi
  9. Farklı mesleklerden kadınlar, darbuka ritminde buluştu
  10. Giresunlu Mert Ali, Van'ın eşsiz doğa şölenine kemençesiyle eşlik etti

© Copyright 2026

DHA