Önceki okulunun tek öğrencisiydi, şimdi 32 arkadaşı var
Van’ın Gürpınar ilçesi Yaşlıdal mezrasındaki 2 derslikli okulda 3 yıl boyunca tek başına eğitim gören Hasret Aydın (10), naklinin yapıldığı İpekyolu ilçesindeki Vali Ali Cevdet Bey İlkokulu'nda 32 arkadaşıyla birlikte eğitim almanın sevincini yaşıyor. Arkadaşları ile kısa sürede uyum sağlayan, teneffüste ise oyun oynayan Hasret, daha önceki okulunda tek öğrenci olduğu için çok sıkıldığını, şimdi ise mutlu olduğunu anlattı.
EN SON VİDEOLAR
- Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
- Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
- Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
- Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
- Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
- Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
- Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
- Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
- İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
- NKÜ'de akademisyen ve öğrenciler, sürdürülebilir ve ekolojik yapı malzemesi üretti