Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Orman yangınında personel için panik butonu

Orman Genel Müdürlüğü, Antalya'da orman yangınlarında görev alacak personelin sağlık değerine ilişkin anlık verilerin yer alacağı, hayati risk altındayken konumunu bildirebileceği butonun bulunduğu bir yazılım için dünyanın önde gelen teknoloji firmalarından Amazon ile iş birliği yaptı. Bu yaz kullanılması planlanan yazılım için ilk toplantı yapıldı. Antalya Orman Bölge Müdürü Vedat Dikici, " Dünyada bir ilk olacak. Bizimle beraber, orman yangınlarıyla mücadele eden diğer ülkelerde kullanmaya devam edecek" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  2. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  3. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  4. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  5. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  6. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
  7. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
  8. Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
  9. Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
  10. 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'

© Copyright 2026

DHA