Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ormanlarda yangın riski; gelişigüzel cam şişe atıp, ateş yakmışlar

Yangın riski nedeniyle ormanda ve 4 kilometre yakınında ateş yakmanın yasak olduğu Antalya'da, bazı duyarsız kişilerin ağaçların altında piknik yapıp, mangal kömürü bıraktığı, yangına sebebiyet verebilecek cam ve plastik şişe gibi çöpleri çevreye attığı görüldü.

EN SON VİDEOLAR

  1. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  2. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  3. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
  4. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  5. Dünya şampiyonu karatecinin azim dolu yaşam öyküsü
  6. 'Mucize' nakille hayata dönen 9 yaşındaki Nisanur, doğum gününü doktorları ile kutladı
  7. İmam, atık odunları eşyaya dönüştürüyor
  8. Gaziantep'te önce kuraklık sonra fırtınadan etkilenen kiraz, ihraç edilemeyecek
  9. Hatay'da bahçede 15 TL'ye satılan şeftali pazarda 60 TL
  10. Haritası çıkarılan 50 bin mezara MEBİS'le ulaşıyorlar

© Copyright 2026

DHA