Para için flamingolara kıydılar
Aksaray'da Naim D.'nin (36), 2 arkadaşının yardımıyla 'flamingo cenneti' olarak bilinen Tuz Gölü'nde yakalayıp ayak ve gagalarını bağlayarak koli içinde satmak için yolcu otobüsüyle Mersin'in Erdemli ilçesine gönderdiği 40'ı yavru, 47 flamingodan 26'sı öldü. Şüpheliler ve otobüs şoförüne toplam 425 bin lira idari para cezası uygulandı, haklarında adli işlem başlatıldı.
EN SON VİDEOLAR
- Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu