Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Pep Guardiola: City bu yıl kazanmalıydı, çünkü bunu hak ettik

UEFA Şampiyonlar Ligi Finali'nde Manchester City, Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda oynanan karşılaşmada Inter'i 1-0 yenerek tarihinde ilk kez kupanın sahibi oldu. Karşılaşmanın ardından Manchester City Teknik Direktörü Pep Guardiola açıklamalarda bulundu. Gösterdikleri performans için Inter'i tebrik ederek konuşmasına başlayan İspanyol teknik adam, "Tabii ki bu acıyı tahmin edebilecek sözler yok. Ancak şunu söyleyebiliriz ki kendileri Avrupa'nın en iyi 2'nci takımı oldular. Sportif direktörüme ve CEO'ma teşekkür ederim. Şampiyonlar Ligi'ni kazanamazsanız ertesi gün kovulursunuz. Ancak bizim projemiz işe yaradı. Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak için çok iyi bir takım olmanız gerekiyor. Geçmişe baktığınızda denedik olmadı ama bugün başardık" ifadelerini kullandı. 

EN SON VİDEOLAR

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  3. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  4. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  5. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  6. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  7. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  8. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  9. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  10. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu

© Copyright 2026

DHA