Remzi Çayır: Yerel seçimlerde kendi adaylarımızla çıkacağız
Milli Yol Partisi Genel Başkanı Remzi Çayır, “Değişim ve dönüşümün öncüsü olmak kaydıyla başta siyaseti süreli hale getirerek, siyaseti demokratikleştirerek, Türkiye’de yeni bir çağın, yeni bir anlayışın temsilcisi olarak milletimizle buluşmak zorundayız. 31 Mart yerel seçimlerinde her yerde, her seçim bölgesinde kendi adaylarımızla çıkacağız. Şartlarımızı biliyoruz, hayal kurmuyoruz” dedi.
EN SON VİDEOLAR
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
- Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
- Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
- ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
- Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti