Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sağlık Bakanı açılışını yaptı, doktorlara uzay üssü gibi eğitim merkezi

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 65 milyon dolarlık yatırımla Türkiye’ye kazandırılan ve dünyanın birçok ülkesinden binlerce hekimin eğitim aldığı 'İstanbul Medtronic İnovasyon Merkezi'nin ikinci faz açılışını gerçekleştirdi. Açılışta konuşan Prof. Dr. Memişoğlu, "Böyle bir merkezin Türkiye’de olması çok büyük bir şans. Sadece Türkiye için değil, çevresindeki bütün bölgeler için. Yurt dışından da birçok sağlık profesyoneli, eğitilmek için buraya geliyor" dedi. Medtronic Türkiye, Rusya, Orta Doğu ve Orta Asya (TURMECA) Bölge Başkanı Ayhan Öztürk ise geliştirdikleri yeni teknoloji sayesinde artık ilaca rağmen iyileşmeyen yüksek tansiyon hastalarının girişimsel yöntemle tedavi edilebildiğini kaydederek, “Dünyadaki 6 eğitim merkezimizden en büyüğü İstanbul’da. Bu tedavi yöntemi burada verilen eğitimlerle Türkiye’de de uygulanmaya başlandı" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  2. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  3. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  4. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  5. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  6. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  7. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  8. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  9. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi
  10. Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak

© Copyright 2026

DHA