Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sağlık Bakanlığı'nın gerçekleştirdiği 'Ulusal Marmara Deprem Tatbikatı' tamamlandı

Sağlık Bakanlığı koordinasyonunda düzenlenen 'Ulusal Marmara Deprem Tatbikatı' İstanbul’da gerçekleştirildi. Tatbikat sonrasında açıklama yapan İstanbul İl Sağlık Müdürü Abdullah Emre Engin, "Ana amacımız, olası büyük bir İstanbul depreminde kesintisiz sunacağımız bir sağlık hizmetini ve dışarıda diğer illerden bize ulaşacak olan sağlık personelinin İstanbul’u daha önceden tanımasını, herhangi bir talimatı, herhangi bir koordinasyona ihtiyaç duymadan buradaki hastanelerdeki sağlık hizmetinin sunulmasının devam edilmesini amaçlıyoruz" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler
  2. İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı
  3. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  4. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  5. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  6. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  7. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  8. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  9. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  10. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu

© Copyright 2026

DHA