Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Samsun'a Kandıra'dan 36 'comba' getirildi

Samsun Tarım ve Orman Müdürü İbrahim Sağlam, yaklaşık 10 bin mandanın serbest halde yaşadığı Kızılırmak Deltası’nda yıllar içinde verim kaybı riskiyle karşı karşıya kaldığını ve başlatılan Manda Islah Projesi çerçevesinde de Kandıra'dan 36 combanın (erkek manda) kente getirildiğini söyledi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA