Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Samsun'da girişimci kadınlar yılda 60 ton istiridye mantarı üretiyor

Samsun’da mantar yetiştiriciliği eğitimi alıp üretime başlayan 3 kadın, yılda ortalama 60 ton istiridye mantarı hasat ediyor. Leydi Gurme Kadın Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Leyla Orman, "Mantarlarımızı ilk olarak pazarlarda satarak halkımıza tanıttık. Şu anda da mantarlarımızı Samsun, Ordu ve Trabzon'daki pazar yerlerine gönderiyoruz. Hayalimiz ise istiridye mantarını kurutup yurt dışına göndermek" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  4. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  5. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  6. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  7. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  8. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  9. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  10. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor

© Copyright 2026

DHA