Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Şizofreni hastası kadın, 5 yıl sonra başka bir hastanın daha gözlerini oydu

Kütahya’da özel bir engelli bakım merkezinde kalan şizofreni hastası N.K. (41) adlı kadın, aynı hastanede farklı odada kalan yatağa bağımlı S.Ç. (47) adlı kadının iki gözünü oydu. Gözlerini kaybeden S.Ç., tedaviye alındı. S.Ç.’nin yakını Hüseyin Girgin, olayın ihmal sonucu meydana geldiğini belirterek, “Teyzemin odaya girip, üstüne çıkıp 29 saniyede gözlerini oymuş. Gözlerini çıkarırken yüzünde tırnak izleri kalmış” dedi. 10 yıl önce babaannesini başına baltayla vurarak öldüren N.K.’nin 2020 yılında da Adana’daki bir hastanede aynı odada yatan kadın hastanın iki gözünü oyduğu belirtildi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA