Sokak köpeğini süpürgesi ile kaşıyıp sevdi; temizlik personelinin o anları kamerada
Bursa'da Osmangazi Belediyesi'nde temizlik personeli olarak çalışan İlyas Bayındır (43), yanına gelen sokak köpeğini elindeki süpürge ile kaşıyıp, ardından sevdi. O anlar cep telefonu kamerasına yansırken, 6 yıldır Yunuseli Mahallesi'nde görev yaptığını belirten Bayındır, "O köpek, her gün yanıma geliyor. Yine o gün de geldi. Biraz sevdikten sonra kendini kaşıttı" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu