Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Son 2 yıl kuraklık yaşanan Edirne’de, yoğun yağışlarla çeltik ekimi gecikti

Edirne’de son 2 yıldır kuraklıkla mücadele eden çeltik üreticisi, son dönemdeki yoğun yağışlarla tarlaların tava gelmesini bekleyince, ekim dönemi 15 gün gecikti. Edirne Ziraat Odası Başkanı Hüseyin Arabacı, "Arazilerimizin suyla dolmasından dolayı ekilişimiz önceki yıllara nazaran biraz daha gecikti diyebiliriz. Üreticimiz var gücüyle emek veriyor zamanında ürününü ekmek için. Ben 2024 ve 2025 yılında yaşadığımız su sorunlarını bu yıl yaşamayacağımızı düşünüyorum" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA