Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

‘Sultanbeyli Kentsel Dönüşüm Projeleri Protokolü’ imzalandı

Sultanbeyli’de kentsel dönüşüm çalışmaları hız kazandı. Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş ile Kentsel Dönüşüm Başkanlığı Başkanı Hakkı Alp arasında ‘Sultanbeyli Kentsel Dönüşüm Projeleri’ne ilişkin protokol imzalandı. Protokole ilişkin bilgi veren Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, “Mimar Sinan Mahallesi’nde 70 bin metrekare alanda 710 bağımsız bölüm, 4 bin 500 metrekare ticari alan ve sosyal yaşam alanları inşa edeceğiz. Böylece, yaklaşık 5 milyar TL’lik bir yatırımı da Sultanbeylimize kazandırmış olacağız” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA