Tabancayla vurup öldürdü; sağlık ekiplerine 'Sibelimi yaşatın' diye seslenmiş
İzmit'te evine gidip, tartıştığı arkadaşı Sibel Kayman'ı (25) tabancayla göğsünden vurarak öldürüp, 'İntihar etti' ihbarında bulunan Mikail Kurulay'ın, Sibel Kayman'a müdahale eden sağlık ekiplerine "Sibelimi yaşatın” diye bağırdığı anların görüntüleri ortaya çıktı.
EN SON VİDEOLAR
- Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak
- ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
- Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı
- 5 metrekarelik iş yerinde tamircilik yapıyor
- Vanlı tiyatrocu, '30 günde 30 farklı tek kişilik oyun' ile rekora hazırlanıyor
- Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde 2 deprem
- Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor