Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, depremzedelere verdiği konaklama hizmetini önce durdurdu, sonra uzattı

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından kentteki otellerde misafir ettiği 550 depremzedeye verdiği hizmeti 21 Mayıs günü sonlandıracağını duyurdu. Duyuru üzerine AFAD Başkanlığı, Tekirdağ Valiliği’nden depremzedelerin tüm masraflarının karşılanarak, otel tahsis edilmesini istedi. Büyükşehir Belediyesi’nden gece yarısı yapılan açıklamada, "Deprem bölgesi bir türlü toparlanamayıp, geçici konteyner kentleri yeterince kurulamayınca, ilgili daireye gerekli talimatlar verilerek süre uzatılmıştır. Konunun çirkin bir şekilde siyasete alet edilmesi oldukça düşündürücüdür." denildi.

EN SON VİDEOLAR

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  4. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  5. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  6. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  7. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  8. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  9. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  10. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor

© Copyright 2026

DHA