Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tekirdağ'da 'Yapısal Deprem Laboratuvarı' faaliyete geçti

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi’nden Dr. Öğretim Görevlisi Ahmet Bal, üniversite bünyesinde kurulan 'Yapısal Deprem Laboratuvarı'nın bölgedeki yapıların depreme dayanıklılığını belirlemek ve yeni teknolojiler geliştirmek amacıyla faaliyetlerine başladığını söyledi. Bal, "Dünyada deprem teknolojileri ile ilgili ya da önemli binaların birçoğu, bu gördüğünüz cihazlar sayesinde yapısal izlemeye, yapı sağlığı izlemeye dediğimiz kısma tabi tutuluyor. Biz de bu yapıların depremdeki davranışlarını ya da diğer yükler altındaki davranışlarını bu cihazlar sayesinde sürekli olarak izliyoruz" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  4. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  5. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  6. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  7. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  8. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  9. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  10. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor

© Copyright 2026

DHA