Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tokat'ta sahipsiz hayvanlar için merkez kuruluyor; 120 bin metrekarelik alanda inşaat başladı

Türkiye'de ilk kez kurulan Tokat İli Sahipsiz Hayvanları Koruma Birliği, sokak hayvanlarına sahip çıkmak için 120 bin metrekarelik alanda 'Sahipsiz Hayvanlar Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi' yaptırıyor. AK Parti Tokat Milletvekili Mustafa Arslan, "İnşaatın çalışmalarına başladık. Burada sahipsiz hayvanların, sokak hayvanlarının hem korunması hem de bakımları tamamen uzman kişiler tarafından yapılacak. Türkiye'ye örnek olacak projeyi yıl içerisinde hayata geçireceğiz" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Silivri'de servis minibüsü devrildi; 2 ölü, 10 yaralı
  2. Kenya'dan Türkiye'ye: Sizi yardımsever olarak biliyoruz
  3. 'Ne olursun dön Demir'
  4. AK Parti'nin 25'inci yıl şarkısı ilk kez dinletildi
  5. Diplomalarını, eğittikleri atların üzerinde aldılar
  6. Gözleme pişirip satarak 5 çocuğunu büyüttü
  7. 100'üncü Gazi Koşusu Tay TV ekranlarında
  8. 71 yaşında, ikinci üniversiteyi sevinç gözyaşlarıyla bitirdi
  9. Farklı mesleklerden kadınlar, darbuka ritminde buluştu
  10. Giresunlu Mert Ali, Van'ın eşsiz doğa şölenine kemençesiyle eşlik etti

© Copyright 2026

DHA