Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trakya'daki OSB'lerin atıklarından çıkan 3 bin ton çamur, ekonomiye kazandırılacak

Trakya'da organize sanayi bölgelerindeki arıtma tesislerinden çıkan çamurun ekonomiye kazandırılması için hazırlanan proje, Tekirdağ Valiliği tarafından Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'na sunuldu. Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi (NKÜ) Çorlu Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Lokman Hakan Tecer, "Tekirdağ, Edirne ve Kırklareli'den günlük olarak hem evsel arıtma tesislerinden hem de endüstriyel arıtma tesislerinden ortalama 3 bin ton arıtma çamuru çıkıyor. Bunun yüzde 80'i su, geri kalanı yüzde 20'si 600 ton günlük katı madde, kuru madde" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  3. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  4. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  5. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  6. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  7. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  8. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  9. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  10. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu

© Copyright 2026

DHA