Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk Böbrek Vakfı Başkanı Timur Erk: Şeker tüketimi Kovid’ten daha fazla can alıyor

Türk Böbrek Vakfı Başkanı Timur Erk, 19-25 Eylül Dünya Şeker Tüketimine Dikkat Haftasında Kadıköy İskele Meydanı’nda düzenlenen 'Sağlık için şeker prangaları kırılıyor' etkinliğinde, şeker tüketimine bağlı ölümlerin Kovid’den hatta şimdiye dek dünyada meydana gelmiş pekçok salgın hastalıktan da daha büyük bir bela olduğunu söyledi. Erk, "Dünyanın başına gelmiş en büyük bela ne Kovid, ne de diğer salgın hastalıklar. En büyük sıkıntı aşırı şeker tüketiminin neden olduğu hastalıklar. Özellikle de nişasta bazlı şeker tüketiminin ne yazık ki artması" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  2. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  3. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  4. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor
  5. İptal edilmeyen uçuşlar, Karadeniz turizmine nefes olacak
  6. İstanbul Aydın Üniversitesi’nde 23 pilot bröve alarak mezun oldu
  7. ABD'den İran'a saldırı
  8. Otomobiliyle, park halindeki otomobile ve motosiklete çarptı; kaza anı kamerada
  9. Silivri'de servis minibüsü devrildi; 2 ölü, 10 yaralı
  10. Kenya'dan Türkiye'ye: Sizi yardımsever olarak biliyoruz

© Copyright 2026

DHA