Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Türkiye şeker tüketimi konusunda sınıfta kaldı'

Türk Böbrek Vakfı Başkanı Timur Erk, kişi başı tuz tüketiminin son 10 yılda 18 gramdan 10 grama düştüğünü ancak şeker tüketiminde Türkiye'nin sınıfta kaldığını açıkladı. Dünya Sağlık Örgütü'nün günlük 50 gram şeker tüketimini uygun gördüğünü ancak Türkiye'de bu rakamın 140 gram olduğunu belirten Erk, nişasta bazlı şekerden üretilen tatlılardaki tehlikeli olduğunu belirtti. Sağlıklı beslenmeye dikkat çeken Erk, "Maalesef ülkemizde 85 milyon kişi içerisinde 3 milyon üçüncü derecede obez var ve bu sayının yüzde 60'ı çocuklardan oluşuyor" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. 71 yaşında, ikinci üniversiteyi sevinç gözyaşlarıyla bitirdi
  2. Farklı mesleklerden kadınlar, darbuka ritminde buluştu
  3. Giresunlu Mert Ali, Van'ın eşsiz doğa şölenine kemençesiyle eşlik etti
  4. Mutfak penceresinin daimi misafiri, ‘Züccaciyeci Jonathan’
  5. Kadın dayanışması kazanca dönüştü
  6. Modern ve antik yaşamın bir arada olduğu Side Antik Kenti'nde tarihe yolculuk
  7. Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı Medeniyet Teknopark'ta gençlerle buluştu
  8. MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
  9. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi
  10. Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar

© Copyright 2026

DHA