Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türkiye’nin ilk kadın mahalle bando takımının şefi de mahallenin kadın muhtarı

Bursa’nın Barış Mahallesi’nde yaşayan ve daha önce hiçbir müzik tecrübesi olmayan kadınların, 2019 yılında kurduğu Barış Kadın Bando Takımı, bu yönüyle Türkiye’de ilk olma özelliği taşıyor. 15 kişiyle kurulan ve sayısı 30 kişiye ulaşan bando takımında, lise öğrencisinden mali müşavir ve hemşireye, diyetisyenden ev kadınına, 16- 65 yaş arasında çeşitli meslek grubundan kadınlar yer alıyor. Bando takımının şefliğini ise mahallenin muhtarı Sevilay Karaca yürütüyor.

EN SON VİDEOLAR

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  3. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  4. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  5. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  6. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  7. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  8. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  9. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  10. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu

© Copyright 2026

DHA