Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Veteriner hekimler iş bırakıyor: Sağlıkta Şiddet Yasası kapsamına alınmak istiyorlar

Veteriner hekimler son günlerde yaşanan şiddet olaylarını protesto etmek amacıyla 21 Ağustos’ta iş bırakıyor. Türk Veteriner Hekimler Birliği (TVHB) ile 56 Veteriner Hekim Odası ülke genelinde iş bırakma çağrısında bulundu. Sağlıkta Şiddet Yasası kapsamına alınmak istediklerini söyleyen İstanbul Veteriner Hekimler Odası Başkanı Prof. Dr. Murat Arslan, “Veteriner hekimler uzun zamandır bazı haksızlıklara ve şiddete maruz kalıyor. Şiddet giderek artıyor. İlk defa bu kadar yaygın bir şekilde herkesin ‘yeter’ dediği bir noktaya geldik. Meslektaşlarımız 21 Ağustos özelinde gerçekten ilgili. Çünkü bıçak kemiğe gerçekten dayandı” açıklamasında bulundu.

EN SON VİDEOLAR

  1. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  2. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  3. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  4. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  7. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  8. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  9. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
  10. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu

© Copyright 2026

DHA